Kategoria: Kompendium wiedzy (tematy podstawowe, by nie zabłądzić)

Najważniejsze tematy od których należy zacząć, by zmierzyć się z przyjęciem alternatywnej wiedzy o związkach i systemie, w którym żyjemy.

Empatii do mężczyzn ucz wychowaniem, ponieważ kobiet broni się naturalnie

Empatii do mężczyzn należy uczyć wychowaniem od dziecka, ponieważ mało kogo trzeba przekonywać do ochrony dziewczynek, a wielu ludzi jest złowrogich, gdy mówi się o wspieraniu chłopców, lub tzw. „słabych mężczyzn” (ktokolwiek to by nie był według oceniających). Dlaczego męskie trudności pozostają niezauważane przez obie

Kontynuuj czytanie

Shit-testy kobiet wygrywasz lekceważąc temat i odrzucając nagminne shit-testerki

Shit-testy kobiet są prowokacjami badającymi cechy, wartość, granice, ale i intencje mężczyzn. Przykładowy shit-test to sprawdzenie, czy mężczyzna pobije innego, jeśli kobieta wymyśli historyjkę, że została zraniona. Inny shit-test (choć bardziej comfort-test) sprawdza czy mężczyzna zaopiekuje się kobietą, gdy się skaleczyła. Opcji jest sporo jak

Kontynuuj czytanie

Aroganckie dupki (top 20%) rujnują randkowanie studentkom. Śmiech na sali!

„Złote penisy rujnują miłość kobietom” (top 20%). Artykuł NY Post sugeruje, że studenci są tak bardzo uprzywilejowani, że zaczynają zachowywać się toksycznie wobec studentek z którymi randkują. Miałoby to wynikać z dysproporcji studiujących mężczyzn do studiujących kobiet (studentów jest 40%, studentek 60%). Studenci mieliby być

Kontynuuj czytanie

Nienawiść feminizmu do mężczyzn. Bez wroga (mężczyzn) feminizm nie miałby racji bytu

Nienawiść feminizmu do mężczyzn to fakt, ponieważ jest przeciwny wszystkiemu co męskie: rządom mężczyzn, męskim tworom (rodzina, małżeństwo, praca zawodowa, edukacja), męskim wartościom (wierność, lojalność, kompetencje, potępianie niedbalstwa, czy rozwiązłości), męskim emocjom, męskiej seksualności i męskim systemom (patriarchat/patriarchalizm). Mężczyźni według feministek są twórcami zła, dyskryminacji,

Kontynuuj czytanie

Virtue Signalling, a „święci” politycy, fałsz kobiet i nie tylko…

Praktyczne zastosowanie Virtue Signalling (sygnalizowania cnoty)? Najpierw pokażę osoby publiczne, w tym polityków, którzy stosują takową sygnalizację: są manipulatorami, kłamcami, hipokrytami i obłudnikami przekonanymi fałszywie o swojej moralnej wyższości. Następnie pokażę przykładową rozmowę z kobietą, która stosuje masę różnych sygnalizacji (w tym „wygląd się nie

Kontynuuj czytanie

The Pink Pill dla kobiet, czyli prawda o mężczyznach? Emcele i femcele jako odpowiedniki inceli

Krótko po powstaniu idei The Red Pill powstał ruch The Pink Pill, który miałby być skierowany do kobiet, a który miałby mówić prawdę o mężczyznach, uczyć kobiet jak uzyskać sukces reprodukcyjny w trwałym związku, funkcjonować w relacjach z mężczyznami, rozumieć mężczyzn, motywować kobiety do rozwoju

Kontynuuj czytanie

Co Ty baba jesteś? Skutki kastracji mężczyzn z emocji i zakazu okazywania słabości

Mężczyźni nie pokazują tylu emocji ile kobiety, by nie obniżyć własnej wartości, statusu społecznego, ale też poziomu męskości w oczach innych. Jednak mężczyźni mają coraz więcej problemów emocjonalnych, a jednocześnie społeczeństwo nie robi niczego, by im konkretnie pomóc. Każdy program społeczny jest kierowany do kobiet.

Kontynuuj czytanie

Męskie problemy emocjonalne? Tchórze, agresorzy, pierdoły. Radio Olsztyn i eksperci

Męskie problemy emocjonalne przez ekspertów z Olsztyna są zrównywane z byciem tchórzem, agresorem i pierdołą. Mężczyźni nie są rozumiani i wspierani nawet wśród lekarzy. Audycja miała nazwę Porozmawiajmy o życiu – samobójstwa mężczyzn. Pokazała ona, że świadomość problemów mężczyzn (w tym emocjonalnych) nawet dla ekspertów

Kontynuuj czytanie

Propaganda demonizowania mężczyzn i idealizacji kobiet trwa w najlepsze

„Wszyscy faceci są tacy sami”, „każdy facet to świnia”, „mężczyźni pragną wojen, a kobiety miłości”, „patriarchalna rodzina i małżeństwo to więzienie i tyrania”. Obserwujemy rosnący trend demonizowania mężczyzn, a idealizacji kobiet – dosłownie wszędzie. Czy to w relacjach społecznych, czy mediach, filmach, branży muzycznej, reklamach,

Kontynuuj czytanie

SMV: seksualna wartość rynkowa

SMV oznacza seksualną wartość rynkową. SMV odzwierciedla poziom atrakcyjności randkowicza. SMV związany jest z genami, atrakcyjnością fizyczną, seksualnością, sex appealem, cechami charakteru/osobowości, inteligencją (analityczną i emocjonalną), dojrzałością, umiejętnościami uwodzenia, umiejętnościami społecznymi, wiedzą, cechami alfa/beta, rasą, wiekiem, stanem cywilnym, zdrowiem, wysportowaniem, ubiorem, bagażem doświadczeń, statusem społecznym,

Kontynuuj czytanie