Zmiana opisu strony (SEO). GŁOSOWANIE i propozycje
Spis treści
Dla usprawnienia pozycjonowania strony (SEO), zmniejszenia procenta odrzuceń, a także konfliktów ludzkich wywołanych na bazie niezbyt jasnego opisu dla przeciętnego człowieka – postanowiłem go dzisiaj zmienić.
Pierwotny opis (1) to był:
Inne spojrzenie nt. relacji damsko-męskich, praw mężczyzn, neomarksistowskiego postmodernizmu, małżeństw, płci, psychologii, systemów i społecznych ideologii.
Zdarzały się głosy, że taki opis był kompletnie niezrozumiały co dokładnie jest zawarte na stronie. Wyszukiwarki też niechętnie wrzucały moją stronę w pierwszej dziesiątce google, była zakopana, przez co liczba czytelników nie mogła się szybciej powiększać.
Opis dla SEO musi przyciągnąć nawet kogoś bardzo leniwego, bez wiedzy i dopiero później sama strona powinna go wciągnąć w nią. Musi to też być na tyle treściwy opis, by zawierał to co jest na stronie i przyciągał przez wpisywanie słów kluczowych przez ludzi w google jak np. red pill, czy porady związkowe.
Aktualnie wygląda to tak na stronie:
Porady związkowe, prawa/dyskryminacja i problemy mężczyzn (The Red Pill), rozkładanie cech płci na części pierwsze, diagnozowanie toksycznych osobowości (w tym narcyzmu), odkłamywanie feminizmu. Reakcja na brak empatii wobec mężczyzn i mizoandrię (sprzeciw ginocentryzmowi). Portal nie tylko dla mężczyzn, a także dla kobiet „innych niż wszystkie” 😉
392 znaki (na stronie dozwolone).
A tak w Google (2), gdzie jest limit do jedynie 160 znaków:
Porady związkowe, dyskryminacja, prawa i problemy mężczyzn (Red Pill), toksyczne osobowości (np. narcyzm), odkłamywanie feminizmu, ciekawostki o płciach itd.
Poproszę zatem o głosowanie, propozycje co do zmiany opisów w komentarzach lub na mail matrixpoland@o2.pl
Kolejne zmiany
- Tytuł strony z „Świadomość-Związków: Inne spojrzenie nt. relacji damsko-męskich„
Zmieniłem na „Świadomość-Związków: męsko-damski The Red Pill”
Uznałem, że lepiej pasuje do treści strony i wyszukiwarki lepiej będą sobie ze stroną radzić.
2. Zmieniłem też ikony mediów społecznościowych. Nie ma już długo wczytującego się facebook boxa na samej górze tekstu, jest na dole, co może poprawić wczytywanie się strony na urządzeniach mobilnych. Inne ikony pływają po prawej stronie na dole.
3. Mam w planach poprawę wyszukiwania SEO we wszystkich z 300 artykułów… no, trochę niewidzialnej dla innych roboty. Ale tylko ludzie wspierający motywują mnie do tego, bym nad tym siedział 🙂